Pages

Tuesday, February 15, 2011

pagi yang indah

salam..
ari ni ari rabu..
tade pe2 pon..
rutin pagi ni bese jela..
student p class..
balek melantak..
haha..

tapi,
pagi2 tadi,
kelas buss com..
tibe2 afiq cakap miss masuk lewat n miss suruh prepare utk public speaking...
topic ikot sesuka ati..
huwaa..
aku memang gugup plus gelabah..
sebabkan,
  • ENGLISH aku berterabur..
  • idea tarak time ni otak jadi kelu coz tido lewat..
  • pastu ianya individu lagi ketar..
pastu,
aku fikir balek insyaALLAH i can do..
try utk menjadi berani..

pikir punye pikir..
nak buat tentang diri..
malas la weyh promote diri..haha..
suzie pon dia bagi idea 'buat lah macam kelas bi kau yg dulu'
aku pon alah lupe lah..
aku wat tittle yg same tapi lain isinye..
hentam sajelah labu..
haha..

aku pon tunggu berape orang present..
dalam ati dah nyanyi lagu 'getaran jiwa'..haha..
tipu je ye sebab aku tak akan nyanyi dalam ati saje..haha..
lagi tipu rusyie kan pemalu..wink2
tiba2 aku terkejut suzie bangun terus pegi present..
cepatnye budak ni..haha
lepas tu aku bangun..
aku pon present..
lupe nak bagi tau tittle..hehe..
adelahhh,
IKAN PATIN MASAK TEMPOYAK..
sodap menjilat tangan..haha
aku kat depan tu dah dup dap dup dap..
pape hal pon da abis..

kelas ethic plop,
kena present gak,
tapi 1 group blh wakilkan sorang..
so aku pon cakap biar aku jela..
haha..sila gelak sebab aku buat lawak..
bukan aku tapi suzie..
dia amat popular kerana MJ..
haha..
aku pon duduk dengan tenang coz aku xpayah muncul didepan..
kelas tajwid,
xde tadi..

itu saje pagi ni..hihi
petang ni ade misi yang perlu dilaksanakan..
dengan suzie,ida,sam n ikhmal..

nanti aku cerita..


p/s:pagi tadi aku mamai..kelakor lah ape yang aku buat..haha..malu2 berlari belakang pintu..

p/s:thank to faz yang jadi first follower utk blog yang baru tapi huduh ni..meh la lawat blog dia..manyak citer tentang KOREA..ini dia:

sekian..


No comments:

Post a Comment