Pages

Tuesday, February 15, 2011

tangan yang gatal


salam..
ini aku amik semula dari blog lame aku ye..
suke ati akulah blog aku gak kan..haha

aku wat utk semua kawan unisza especially dak2 finance..
tapi ayat dia kalau x bez jangan bising2 ye..
haha.
aku tak sehebat kau ye..


Sahabat,
Bila berjauhan mula kerinduan,
Disaat ini pasti akan terkenang kenangan lalu,
Mula2 malu lama2 segala2nye diluahkan
Saat itu memang tak boleh lupa,
Lebih2 lagi bila gelak ketawa itu menjadi hiasan harian,
Membuatkan setiap hari ingin berjumpa,
Kadang2 ketika sepi pasti akan tercari2 dimana kau berada,
Mungkin ini menyebabkan akrab sebuah persahabatan..



Sahabat,
Kita sama2 berusaha untuk satu impian,
Ketika keluarga berjauhan kau menjadi teman dan orang yang paling dekat dgnku,
Hari2 menjadi indah dengan semua itu,
Kadang tak nak terlepas semuanya,
Bila sedang gembira pasti dengan kau,
Bila sedang menangis juge dengan kau,
Mungkin ini menyebabkan akrab sebuah persahabatan..


Sahabat,
Kadang2 bila aku jatuh kau menghulurkan tangan,
Kau bagi bahu mu untuk aku tumpang menangis,
Bila saat aku merindukan keluarga yang jauh,
Kau pujuk aku dengan kata2 semangat,
Sehingga aku rasa aku bertuah adenye kau,
Mungkin ini menyebabkan akrab sebuah persahabatan..



oke itu saje..
banyak quiz n test menanti..
wish me luck...
nape aku birukan pkataan 2..
aku nak lulus dgn cemerlang..amin





No comments:

Post a Comment