Pages

Saturday, March 5, 2011

jom makang

salam..

weehuu..
hari ni dapat makan kek..
hehe..



inilah semua kek kat bawah ni aku makan tadi..
haha..
xla lgpon xamik gmbr pon..
 cantik kan.kalau aku dapat sayang nak makan..lagi2 warna biru macam ni..aku nak letak sebagai hiasan..hihi
 
ni time besday suzie warna biru gak..cun laa..hehe

tapi kan aku tak suke sangat kek yang selain coklat..
cume suke cantiknye..

yang bawah ni baru suka makan..

 ni kek batik..favourite aku..sedap weyhhh..terliur rasanye..especially bile ma yang buat..

ini abah yang ensem belikan time besday aku tahun lepas..
tahun ni ade tak lagi ek??hehe
saje tanye padahal nak igtkan..
haha

aku suke kek dalam gambar first sekali kerana ianya cantik, menarik, tertarik ka memang de bom..

eh,makin gemok aku makan kek..
huwaa..
xnak lah.

No comments:

Post a Comment