Pages

Wednesday, April 13, 2011

babak

salam..
eh lame tak jenguk blog ni serta blog ang2 semua..
bukan apa, bz banyak sikit.hehe
tapi,
ari ni dah lega sikit..
babak kelas dah abis,
tinggal lagi babak nak antar assignment,study serta EXAM..
eh lupe MUET pon tak habis lagi,
tinggal lagi 2 hari aku nak amik MUET n malam balek KUANTAN..
semangat2 dengan jayanye.

gambar masa ANNUAL DINNER kat tempat yang cantik berserta angin yang nyaman..
tema:arabic.

ida n aku..
gemuk kan?

mereka.
sorangnye dari mereka adelah blogger terkenal iaitu wanie..hehe

 gadis2 yang cantik pada malam tu..malam tu saje ye,kan tak pasal diaorang perasan terlebih..haha
aku,lya n liza in arabic..hehe

sorry to ida sebab dah terdelete gambar dekat hp dia.
nak tekan bluetooth last2 tertekan delete.
memang tak sengaja bukan sebab aku jeles dia cun malam tu..haha..

ade lagi gambar tapi xpelah..hihi

oke dah2.
thank 4 reading.

tolong study MUET untuk aku..:)





No comments:

Post a Comment