Pages

Wednesday, April 20, 2011

titik akhir

salam.

hari ni rabu.
sampai TERENGGANU suda.
hush tak best sekejap je duk umah.
nak lelame.
2week again.
nak manje ngan maira lagi.
hmm

4 hari lagi nak EXAM.

ini subjek yang aku dah jatuh hati dan harap dia sayang aku juge..hihi:
  1. MO
  2. MA
  3. IBE
  4. FOM
  5. BC

pas ni aku xakan update belog sehingga abis exam TITIK
kalau nampak update buat tak tahu aje ye..hehe

sorry kepade sesape yang penah terasa, tercubit, terlempang, terpukul, tergeram,tersepak or segala2 yang membuat hati korang sakit.
sorry sangat2.
aku tak bermaksud lain ye.
sorry sangat ikhlas dari cik rusyie.
doakan aku ye.
 
insyaALLAH pas abis EXAM aku akan reply komen,blogwalking n segala2nye.
 
GOOD LUCK utk semua yang EXAM.
tak kira U, kolej or school mane pung.
 
wish me luck ye.

thank for reading.

sekian.
gudnite~

No comments:

Post a Comment