Pages

Monday, June 27, 2011

happy :)

salam.

hello my dear blog.
seriously banyak cerita.
tapi gambar tak banyak lagi.
laptop aish screen dia cantek.

untuk kamu.
selamat tinggal.
aku pasti rindu kamu.
aku pasti akan selalu ingat.
aku kalau boleh nak kamu.
hmm.
ape pon,
takdir telah menentukan segalanye.
belasan tahun selamat tinggal.
aku dapat cinta baru iaitu puluhan.
semoga kamu memberi kebahagiaan serta kasih syg yang penuh..haha
HAPPY BESDAY TO ME!
27jun hari bersejarah buat aku.
20thn yang lepas pade tarikh ini lahir seorg baby yang comel.hihi.
thank abah n ma kerana bagi kasih sayang yang tak ternilai harganye.
tak terbalas rasanya.
abah n ma send msg besday.
sedih ase sebab sebelum ni mesti ngan diaorg bila besday.
thank to along n ateh wish besday.
and i know adik beradik yg lain pon wish cume mereka maseh kecik.
sayang sangat2 adik beradik 7 org ni.
nak balek kuantan.rindu korang.
thank juge bapa sedara,mak sedara serta cousin wish.

thank pade mereka yg buat suprise masa besday aku ni.
pelakon terhebat: 
  • syida
  •  suzie
  • ida
  • iqmar
  • azizi
  • azim
  • rashid
  • aiman
  • semuanyelah
thank korang.
syida memang pandai pujuk ajak g cafe.
cakap lapar nasi tapi g sane makin bee hoon.
aishh.
iqmar pulak tunjuk buku mandarin.
suruh sebut.
sebab tu lain macam je kan.
yang lain tak perasan pon.
tapi segan plus malu bila diaorg buat kat kafe.
tebal sgt muka.haha

thank kek n big apple tu.hehe.
sedap.
nnt belanje lg ek.
to rashid thank bg coklat.
tak makan ag buat masa ni syg.haha
eh lupe thank for tepung tu.
memang terselah putih di wajahku.

walaupun gambar cume sedikit tetap nak update blog.
nnt ade gambar lagi,aku akan masuk kan.

ni lah muke2 yang memang suke kenakan org.
tq korang.
kawan selalu ek.
korang memang terbaek.
hope kita akan berkekalan kawan di dunia n di akhirat.

to kawan2 fb yang wish thank you so much.
may ALLAH bless u all.amin.

to kawan2 yang wish ikot hp thank you korang.
hehe.
dah 20 thn,macam tak percaye je.
haha
oke2 kenyataannye.
tapi bila jupe org yang xberapa nak kenal aku,
mesti dia tanya tingkatan berape ni.
haha.
memang banyak lagi cerita tapi ini didahulukan.
sebab ini memang kenangan tak mampu dilupakan.
27jun2011 memang hepy.
n banyak kebetulan yang baik.

ape pon banyak bebel.
HAPEY BESDAY TO ME.
semoga diriku ini kuat hadapi segala rintangan.
semoga rajin study.ma yang bg wish ni tadi.haha
semoga aku makin manis.hehe.
semoga aku akan bahagia.
amin.
p/s: kalau nak pos adiah still sempat.hehe
p/s:nnt ade lagi gambar nak masuk.
p/s:doakan aku ek.
<3


No comments:

Post a Comment