Tuesday, June 14, 2011

just only for you!

salam.
ini entri khas utk NURUL AIMAN atau N.
dia dah nak pindah ke ipg negeri sembilan.
for N:
memang siyes aku sedih.terkeluar gak air mata.
walaupun kita tak macam dulu.
selalu together2 tapi tetap mesra.
ka memang lembut sesuai jadi cikgu.
first sekali aku tgk ka,aku tgk memang nampak ka matured.
cantik n comel sebab tu mr.M minat kan?haha
dulu ka selalu lepak bilik aku kat blok G sebab ka sorang2 kat bilik kan.
dulu kita makan same2.
memang rindu.
tapi nak buat cemane masa telah berubah segala2nya.
walau ape pon aku sayang kat ka.
aku rindu ka.

maaf lah kalau aku buat ka sakit ati,terasa ati,tersepak,terlempang,terguris n semualah kan.
sorry 4 everything.

i will miss u.
kalau rindu aku tatap gambar aku.
call aku.
mcg aku.
kalau xpon in fb k.
datang kuantan,roger2 k.

hope our friendship will never end.

gambar bersame N.

 kuliah
 jalan2
 group
 group2
 celebrate besday
kesatuan.hehe

ape pon N, di tempat yang baru nanti jangan lupe kami disini.
study rajin2.
sayang ka sangat2.

for u:

 memori tercipta 

:)

No comments:

Post a Comment