Pages

Tuesday, August 16, 2011

itu ini dan ini lagi

salam.

post yang ke seratuss.wuhuu.
haha.
ala bajet banyak lah kan 100.
lari2 belakang pintu malu sendiri.
tujuan pertama aku wat blog ni hanye untuk luahkan ape yang terjadi dalam hidup aku.
kadang2 ade perkara yang patut kita luahkan pada tulisan.

ari ni dah berpuasa yang ke 16.
alhamdulilah.

semalam cakap ngan abah.

aku:abah wat pe?
abah:sebok je orang nak makan murtabak.
aku:haha.abah ni..
saje kasi jeles.
sebab dia tahu aku selalu berebut ngan adik beradik makan mutabak.haha.
feveret kami semua.

nak makan murtabak yang sedap dari kuantan,nak makan bubur lambuk,yang pasti nak makan segala masakan ma.
hari 16/8 besday adik aku,yasmin.
hapey besday ateh.
hope u always happy.
bagi abah n ma bangga ngan kamu ek.
dah 19 tahun.
so jangan nak lawan kakak mu ini ye.haha


sekian.

No comments:

Post a Comment