Pages

Wednesday, October 26, 2011

kenangan itu selalu ada

salam.

hidup same saje di rumah.
tapi sangat HAPPY.
tak payah pikir pasal BUKU.hehe.
tapi SEMANGAT  nak abis memang SEMANGAT.

petang tadi aka petang rabu.
pergi rumah aku yg dlu.
kat kuantan juga.

tetibe teringat disitu penuh kenangan.
disitu aku jatuh dari basikal beberapa kali.hehe.masuk longkang pon penah.
disitu aku pergi mengaji, pastu balek budak2 kejar basikal walaupun kami sesame budak.pastu balek bagitau ma.rasa macam budak sangat.
disitu aku pergi sekolah n sekolah aku depan rumah.so kalau tinggal barang, just jerit "ma,nk itu nk ini"..hehe
disitu aku bermain kat kawasan permainan,balek time azan maghrib,mestila kena marahkan.hehe.
balek sekolah, aku berjalan dengan rohaila,mesti kitaorang duk cakap "kau anta aku,then aku anta kau",sbb umah kami berlainan arah..
kadang2 aku tumpang mak shima untuk balek dari sekolah kalau ade tuisyen walaupun umah aku dekat jep.hehe
sebelum pergi sekolah pasti pergi kedai koh yin nak beli gula2 n sebagainye.
kalau ada tuisyen ari sabtu pasti pegi makan kat luar yg igt bersama aisyah,syamila,syima,zila,elis n lagi2.
bila ada orang menjual ape2 kat sekolah merengek minta ngan abah nak beli.
kantin plak nasi ayam dia sedap.sangat.tetibe lapar plak.aish.
aku penah pergi sg.isap naik teksi bersama shima sbb nak g umah cikgu.hehe tanpa pengetahuan sape2.
aku penah kena rotan sebab tak siap kerja sekolah.tak penah tak siap.time lupe.hehe.pastu siyes aku nanges.sakit lah katakan.
bila petang ade koko kitaorang pergi makan mee sup ayah farah punye kedai.sedap.

banyak lagi tapi lupe.
bukan boleh diceritakan dalam 1 hari.
hehe.

gudnite teman2.

No comments:

Post a Comment