Pages

Friday, January 13, 2012

a night

salam.

annual dinner semalam.eceyh sem last kot.semua duk melaram yang pasti semua ensem n cun belaka.kelas kau maria!hehe.
actually baju aku sendiri dibuat sendiri oleh ex-rumate aku yang comel, kak mira.dia siyes pandai jahit.tq kak mira.sayang kak mira.sape2 nak tempah,sila lah(promo sat).:)
dinner malam 13.1.2012 bersamaan 18 safar yang bertajuk malam seribu satu nostalgia.serius menjadi kenangan.sebab my bestie, empat2 pergi.love u all.dah la comel2.
di dalam dewan,aku duduk bersama dengan kawan2 yang perasan.haha.memang best la ngan diaorang.kecoh macam tak hingat dunia je.yang penting asyik gelak jep.thank buat syida,suzi,ida,muli,lijot,na yang penting syira kerana bagi aku ceria.syira rupa2 nya ada bakat terpendam.hehe.oke pasal makan, memang paling ditunggu sebab kami lapar.banyak makanan, bukan banyak, sangat banyak.oke2.
let see the picture:
 bagai potrait family.haha.kejap2 so dalam ni ade 2 madu lah kan.haha
 kek yang super sedap diberi oleh junior sem2.ala2 macam sobs je kan SALAM PERPISAHAN kat atas tu kan.nanges.
thank you junior2.
tema:hitam putih.
 
 nadia,ani,huda,wanie n  pemilik blog ni.hehe

 ni la teman2 yang menjadi pemanis dalam hidup aku.

                                          
my bestie.(ida,suzie,saye n syida).busuk2 yang kuat makan.
sape ni?hehe.(abaikan)
budak ni nak ucapkan thank for reading her blog!
have a nice day :)

sekian.

No comments:

Post a Comment