Pages

Friday, February 17, 2012

besday suzie

salam.

semalam besday suzie. kawan aku merangkap rumate aku sekarang ni.. aku dah kenal dia sejak sem1 lagi.ni pon dah sem last. tau benar la perangai dia. 
semalam penat aku berlakon.hehe.dengan muka siyesnye.padahal nak tergelak jep.buat2 muka tak bersalah.
syira plak call suzie, jom turun makan. aku pon cakap ala syira ajak kau,bukan aku. tacing yang bermakna disitu. then, suzie cakap macam pelik je syira nak ajak makan, korang tak plan ape2 kan.aku dengan muka siyes takde nye plan laa. dia pon turun. haha.finally, ka dah terkena. kena tipo.booo.semua ade kat bawah.muka memang terkejut. makan masakan mereka bihun tomyam.sedap.kek.sedap.air koktail.sedap.aku tak buat ape2 pon coz sebilik ngan suzi.kan heran tak tentu pasal.yang penting, semua happy jep.

happy besday again my dear.
hope u always happy.
semoga dipercepatkan jodoh.amin..

sweet 21,,

sekian.
:)

1 comment: