Friday, February 3, 2012

hari khamis

salam.
Entry ni khas untuk budak yang dah besar.eh bukan budak tapi kakak yang demok.buat ic, tapi dia geram sebab muka dia tembam.tak nak akui pulak awak tu tembam.haha.paling berusia dalam geng kami. Tapi paling kebudak2 kan.sebab kegelakkan melampaui gelak2 kami.haha.tapi dia ada sikit baek. Sebab dia punya rumah n u dekat jugak lah kan, so kalu balik ade makanan yang dibawak. Dia juga suka hantar sy ke stesen bus bila nak balik rumah. Terima kaseh dengan senyum girang.tapi kan pas ni dah tak de macam ni kan, bawa makanan n antar saya. Kakak yang saya maksudkan adelah NORAMAJIDA KHALID. Genap usianya 21tahun pada 2.2.2012..kami pulak masih muda,20thn lagi.wee..
best kan kena tepong tambah telur. jatuh 2 kali.sweet kan?haha..kek pon comel, kan? adiah pon best kan? maggi pon sedap kan? tapi malam bertepong tu kau comel? calit krim kek pon manis kan? lembut sudah kulit kamu? selalu kan lah pakai macam tu, comel..sbb selalu kau tak pakai, hudus tau.haha. syida pon boleh jatuh.suzie lari jauh2, na n de geng serta ayu n de geng pon best maen lempar2 tepong. makan meggi ramai2 pon best. finance memang tak leh kalau jumpa, pasti paling kecoh. macam ape je sini ada cerita sana ade cerita. haha.tapi nanti pasti rindu, percayalah. memang sweet kenangan betul laaa.

thank you sesape menjayakan plan ni.hehe

HAPPY BIRTHDAY MY DEAR.
hope kita kawan sampai syurga.
sweet 21.
semoga cepat dapat jodoh.
boleh bagi kami, anak sedara.hehe.
semoga ALLAH merahmati kamu.amin.
jangan nakal2.

sayang semua kawan2 saya.

sekian.

No comments:

Post a Comment