Thursday, March 15, 2012

14march 2012

salam.

di petang yang hening. 

kami makan di tepi pantai tok jembal sambil menghirup udara segar.

bersama kawan2 kesayangan iaitu  syida,suzie, ida, syira, kak she n kak asma.

 
kesayangan aku.


kak she yang disayangi.

untuk kak shila : kak shila dah macam kakak kita kat terengganu. kakak yang boleh diberikan nasihat, mendengar keluh kesah dan menjawab soalan2 kita. dari sem 1 kita kenal sebab kita HOUSEMATE. then, sem 3 kak shila jadi ROOMATE suzie. sem 5 kita still lagi berhubung walaupun kak shila duk blok baru kita duk blok lama. selalu datang bilik bawak makanan. seriously kita sayang sgt kak shila. sebab kita tak pernah ade kakak. lepas ni bila lagi dapat jumpa. mungkin time kak shila kawin kot. hehe. kak shila jangan pernah lupa kita. jangan pernah ye. walaupun kita manja tapi kita baek kan.haha. 

untuk kak asma: kita pon dah rapat. walaupun kak asma adelah housemate suzi n kak shila serta rumate syira. tapi kita rapat. terima kasih sebab bawak kita pusing2 kelantan. sangat best.

itu saje. 

sekian.

No comments:

Post a Comment