Pages

Thursday, September 6, 2012

raya 2012

salam.

masih di bulan syawal kan?hehe
so SELAMAT HARI RAYA, SORRY SALAH SILAP OKE.

lame kan x update blog.
raya aku seperti tahun dulu cuma satu je yang sedih, pergi kemaman feel lain je.
sebab aki belah ma baru je meninggal bulan 5 ari tu.
i miss him very much.
arwah aki memang baik.
sangat baik. rindu dgn lawaknya.


 mari, biar gambar bercerita:
 
 
 happy bersama mereka. 
kami 7 beradik.
parent tercinta.
yg sorang lagi cousin yang beraya di rumah.
actually banyak gambar mimik muka comel kami.
tapi dekat along.hee
i love u all to much.
thank ALLAH give them to me.
syukur.
 
oke first day raya juga pergi TC. 
cousin tu la nak tengok pantai.
serious ramai giler orang.
 
 oke ni time outing with athirah n adlynn( name nak famous je joyah ni)
pagi tu pergi rumah athirah, dia baru nak mandi. haha.
borak ngan mak dia.
mak dia cakap tira frust kawan dia pindah sabah, aku la tuuu. haha. terharu. sobs.
yang atas ni aku ngan tira.
gambar lain malas masuk. hee.
lepas tu pergi rumah fiza. kawan satu tempat mengaji masa kecik2.
dia pon da kawin. umur baru 19thn. pergh.
then pergi makan dekat johny. 
 then, tgk movie cerita expendable 2.
finally, kami pergi TC.
TC lagi, ni sbb adlynn aka joyah mau jumpa pantai.
aku penuhi cita2 mu.

 
ni masa pergi rumah mira, my ex-classmate masa sekolah..
dr kanan kinah( baru kenal ni), tirah (kami dah lama kenal, sekarang baru rapat, dia gila2 tapi siyes best, suke bagi aku gelak sampai keluar air mata), syaida (kawan aku yg rapat juga,suke bawak jalan2.)
 
  
ni masa pergi rumah kinah aka kaio. mereka sungguh comel dan baik. iloveuols.tapi kan sedih sbb kawan rapat aku atiqah tak dapat bersama kami raya tahun ni sbb masih di kampung. kalau ade dia pasti lagi meriah.
 
 di malam 31ogos bersama mereka makan mcd.
dua2 kawan baru aku.
ni lah lynn aka joyah dan aida,
lepas makan mcd pergi rumah kawan aida.
kawan dia yang dah kawin. baru umur 20 tau.

 kucing awak comel, tp sorry sy takot dengan awak.
walaupun orang ckp awak tak akan gigit tp sy tetap takot. 
kenapa perasaan saya macam tu.
sorry comel.
(ni kucing awin, siap berbaju, percaya kucing ni comel dan baik)

 ni masa pergi rumah aida.
before tu, pergi rumah adlynn.
petang pergi rumah awin.
kawan2 baru aku di IM.

ni lah cerita raya aku.
seminggu raya, seminggu berjalan.
cume bila pergi rumah sedara mara lupe nak snap pic sebab lagi tertarik pada makanan.
rindu rendang.hee.
ni minggu depan still ade lagi open house.
thank you yang invite.

sangat happy untuk semua ini.
 
thank you.


No comments:

Post a Comment