Pages

Thursday, January 24, 2013

sebenarnya

assalamuailakum.

sorry blog lama tak update kamu. tiada cerita mungkin. masih lagi cuti sekarang so amik cuti ni untuk manja2 dengan family. sebab manja2 lebih dengan family.aku demam, selsema, batuk. so apa lagi tidur malam aku tidak lena. tak angkat call juga sebab suara sangat sakit. kawan2 ajak keluar pon tak boleh. terperap dalam rumah. its okay best ape duduk rumah, dengan family yang awesome. 

masa cuti ni jugak baca blog2 orang. seriously kadang2 jeleous dengan blog orang lain yang best. jeleous agar berubah ke arah yang baik okay kan? macam kita jeleous dengan orang dapat dekan, then kita akan berusaha lagi lagi untuk jadi lebih baik kan. gitu la. cakap pasal dekan, risau menunggu result. tak nak sebut, tak nak sobs sobs nanti. 

 
sekarang bukak facebook, tiada feel nak komen status orang itu ini, like status orang itu ini. bukak sebab nak tahu perkembangan kampus, class. dah bukak, tengok sikit then off. tapi aku active dekat twitter sebab selalu online by hphone. kalau tak aku akan sepi seperti juga hphone yang tiada kredit.
duduk rumah, tak payah fikir makan. setiap masa ada makan. yang paling best masak2. pakai bubuh2 dah jadi lauk. kadang2 adik2 cakap anda ada 10minit lagi. berangan masterchef sekejap.hihi.
gitulah hidup aku kini. rasa best sangat. erk. tapi cuti makin hari makin nak habis. hypothesis yang sobs.
 bersusah dahulu bersenang kemudian. tak sabar nak bagi abah ma lega anak2 dah habis study. sebab abah ma buat apa2 aje fikir tentang anak2nya. alhamdulilah along dah habis study, dah bekerja. risau mereka berkurangan sikit. *tears*


terima kasih yang membaca.
terima kasih banyak banyak. 

itu saje.

love,
rusyie.

No comments:

Post a Comment