Wednesday, February 23, 2011

bila ati tengah berdebor

salam..

update..update...updateeee........
haha..
kerajinan aku meningkat bila menghadap blog n mukaBUKU..
tapi bila BUKU saje kepala aku sengup je..

pagi tadi ade quiz busscom..
pakai sesuka ati aku je jawab..
aku camni dah ye ke tak ni jawapan..
kalau aku tau tadi bawak dadu..haha

ptg takde kelas aku qada tido..haha
dis week just selasa n ahad xbgn awl yang lain sumer bgn awl..hehe
itu pon nak kecoh kat blog ke???!
rusyie pon jawab dgn manisnye ini blog aku,sesuka ati akulahhhhh..
(dalam senyuman)

kini ayat yang popular "kita bako jela"..haha..
glemer kot..

 




muka tgh pikirkan masa depan..haha..

sila abaikan miami yang nak inteprem juge kat blog aku tu..haha..

abaikan jerawat yang suke menepek..ahah


itu ajelaaahhh...

 






































































    



































No comments:

Post a Comment