Pages

Monday, February 21, 2011

tahniah

salam.
cume nak ucapkan
T.A.H.N.I.A.H 
buat semua yg mendapat result yang bagus2 dalam STPM..
asal aku amik kisah sebab kawan2 aku manyak amik..hehe


 ni kawan2 sekolah perempuan likas..ade kawan yang amik stpm di kalangan diaorang..dan yang terbaek adelah SURAIDA iaitu yg pakai spek wat peace.ade dua kan??haha..1 tu aku 1 lg dia..so kalau xknl aku xdpt cam la sape dia..smk perempuan likas juge mendapat yang pertama di peringkat Sabah..cayalah kawan2..i miss a memories in SMK perempuan likas.nak pegi Sabah lagi..

 ini kawan smk panglima perang tengku muhammad..salah sorang dari kami pon amik STPM iaitu noral yang duk sebelah kiri..xtanye lagi result dia..tp mesti bagus lahhh...rindu korang lahhhhh...walaupun kita kenal kat sekolah kejap je tp sampai sekarang masih baek kan..gile2 je kita ni..haha

kawan smk tanah putih juge congratz ye..tade gambar korang..kita pon kebanyakan dah lost contact..
aku tak lupa korang tau..rindu tersangat kat korang..

abaikan segala muka kebudakan itu..haha..

kawan2 sekolah rindu korang sangat2..
rindu waktu rehat..
rindu study same2..
rindu gurau2..

sayang korang :)

eh aku nak ucap tahniah aje asal sampai keluar perkataan sedih2 ni..
dah2 happy...
setiap pertemuan kan pasti ade perpisahan...

p/s:yang result dia jatuh,jgn bersedih ye..ade hikmah tu..

No comments:

Post a Comment