Pages

Saturday, March 12, 2011

budak kecik

salam..

lame rase tak update kan?
hmm bukan pe..
cume tak tau nak tulis pe..
semalam pergi seminar PRS ngan suzie,ida n lya..
banyaklah info kiteorang dapat.

ari ni pergi bandar bersama syira n faezah..
3 kaca mata..hihi..
diaorang kata nak lepas dari pintu besi..
so jalan2 amat memenatkan..weehuu..
first time keluar ngan diaorang..
amatlah gila2..

utk abah n ma,
org lain jangan baca
ida nak balek tp still tak dapat lg..
ade itulah inilah..
cuti pon jumaat sabtu..
hmm nnt bulan 4 ida cube ye..
tak pon datang lah sini..hehe..
ida rindu semua..
family serta sanak saudara..hihi
dah sebulan tak balek jadi gini lah..

orang memang cakap kuantan dekat..
tapi aku je yang faham kenapa..
 
ni gambar time convo aku..aha
itu insyaALLAH taun depan..
along punye convo..
tapi aku saje nak pakai..
mencuba dulu..hehe..
wajah2 semangat serta inspirasi aku..
aku hanye manje kerana mereka serta family..
sayang bangat kamu berdua..
berlinang air mata aku..

abah terhensem sekali.
ma semestinye juge cantik sekali..

No comments:

Post a Comment