Tuesday, March 15, 2011

kisah cinta

salam.
hye2..
ari ni 15.3.2011..
ade ape ngan ari ni?
xde pe2 just aku berperang tadi dalam menjawab test..
aku dah jawab so bertawakal jela nnt..

sekarang ni amat penat..
banyak keghoje..
amat pening tambah penat..

after ni still ade dua test.
-buscom.
-ethic.
assignment lagi..
final exam bulan depan ag..

tapi,
bersusah dulu bersenang kemudian kan??
HAHA

lagu di bawah ni amat lah sedap didengar..
setiap ari kat bilik bukak lagu ni..hihi
memang menarik..wink2
padahal entri ni nak cakap aku suka lagu yang menusuk jantung ni..
yang lain sebagai tambahan yang langsung tak perlu dibaca ye..

Kisah Cinta - Feelhoney
dulu kau berdiri
bersamaku
dan saling mengukir janji
bahwa kau kan selalu ada disini
susah senangku bersama kau tempuhi
ku hargai

kini kau dimana?
meninggalkan ku sendiri tak berdaya
pesanmu padaku janganlah bduka
jangan menangisimu bila kau tiada
ku mencuba..

c/o : air mata pun jatuh ke pipi
mengingkari janji yang ku beri
kisah cinta sahabat sejati
tak berakhir bila engkau pergi
sahabatku
kau kan kurindui
kerna kau takkan kembali

walau kau disana
namun doaku akan selalu bersama
maaf kernaku tak pernah tuk berkata
bahwa kaulah teman yang paling sempurna
yang ku ada..

hmm ade barang aku ilang,tak sukenye..dah lah warna biru..tak suka2..

tengok kat SAHABAT BLOGGER kat fb..
semua orang punye blog best2..
malu tambah segan jadinye..
aku tak pandai nak berkata2..
berlari belakang pintu menyorokkan diri..
ape pon baguslah best2 boleh baca time boring2..
hihi

malam ni ade class..

ingat aku dalam doa korang ye..

2 comments:

  1. kesiannye...gudluck test ye..ingtkan entry ni pasal cinta lg sbb dr td niesa bca entry blogger len ada yg pasal cinta,org ke3 dan yg sewaktu dgnnya...(^^,)

    ReplyDelete
  2. tengs2..

    eh taklah..lagu tu je..hihi.
    xde pakwe lah nak citer pasal org ke3..haha..

    ReplyDelete