Monday, May 30, 2011

bersiap :)

salam.
di petang yang redup ini.
aku keseorangan di depan laptop.
sambil menulis n menulis lagi.
tapi tak tahu ape yang patutu ditulis.
dalam pikiran hanye memikir mau menulis.
menulis dan menulis lagi.
 
mukadimah yang cukup nak buat orang2 termuntah.haha
 
ni video kesukaan aku.
ye,tau kamu sudah tengok.
tapi saje nak tampal kat blog aku yeee.

 
 mari bersiap :)

oke yang bawah ni bus yg aku naik time pulang dari kampung wat aktiviti gtong royong hari tu.betul ke BM aku?hehe
alhamdulilah semua selamat.
time dalam tu aku berdebar sangat.
selepas tu bila naik bus lain aku rasa takut bila bus bergoyang2.
pengalaman tu.aishh..
yang aku dapat hargai lah kehidupan ini.
bila2 saje ALLAH boleh mengambil nyawa kita.
tak kira muda atau tua.
so bersiaplah.

pengalaman akan mendewasakan kita.
sekian.

No comments:

Post a Comment