Friday, December 23, 2011

hariharihidupku.

salam.
terlalu lame tak update blog.actually banyak mende berlaku sejak dua menjak ni.yang tak dicerita tersimpan di hati.yang perlu di cerita inilah.hehe.macam ape je kan.
hmm pagi 22dec 2.30am tu tersedar dari tidur..terkejut depan mata orang meraung menjerit "tolong2 aku"..bagai jantung berhenti pastu bunyi mende meletop, tuhan je yang tahu betapa takutnya hati ni.turun bawah hostel.tau2 latihan kebakaran.memang rasa macam YA ALLAH,nak pengsan rasanya.ketar2 tak habis.memang lakonan yang terlibat memang betul2 jadi.ni lah kenangan yang tak akan aku lupakan selama 3thn ni.yang pentingnya jangan lah tido mati.

itu jela.
next week test n quiz.
wish me luck.

sekian.
 


No comments:

Post a Comment