Pages

Thursday, January 5, 2012

2012

salam.

hari ni da 5januari2012.my first entry in 2012.sebelum ni lame kan aku sepi.bukan ape bz kot.oke tipu.ade masa bz ade masa malas sangat mahu menulis.sobs.
azam aku 2012 semestinye ade.hehe.bukan kawan yang bernama azam saje yang ade.
  1. menjadi insan yang lebih beriman kepada ALLAH dan memperbanyakkan amalan.insyaALLAH.
  2. membahagiakan parent tersayang yang banyak berbakti pada aku.lebih2 lagi aku anak sulung perempuan.ada tanggungjwab yang tersendiri.bila cakap pasal tanggungjawab memang xblh pandang ringan kan.
  3. abiskan DIPLOMA dengan jayanya in march.wish me luck.
  4. menjauhi apa yang patut dijauhi.
itu je kot yang bole diberitahu.hehe.yang lain biar lah tetap di hati.yang atas ni pon cuma bukan sepenuhnya.
actually,aku kat kuantan sekarang.happy sangat bila bersama family.tergelak sana tergelak sini padahal buku tak bukak macam tak de apa2 berlaku bila balik u.balik2 je test n quiz menunggu.haha.dah last sem pon still tak rajin2 bukak buku.bukak pon last minute.hehe.
dah la.
sekian.

2 comments:

  1. wahhh...banyaknya azam..azam niesa xmenentu..hehehe..apa2 pn gudluck dear n wish u all da best in ur life...sama la kita habiskan diploma thn ni..xsaba!! ^^,

    ReplyDelete
  2. banyak lagi azam tak tertulis..hehe..yup gud luck abiskan diploma..:)

    ReplyDelete