Pages

Wednesday, December 12, 2012

dari yang biasa ke luar biasa

salam.

oke update blog selepas stress study.hihi.

hari ini 121212.
ape specialnye hari ni?
bagi aku hanya seperti tarikh2 semalam. 
sebagai student yang berjuang untuk yang terbaik pada masa depan.
semangat sangat tuh. hihi

actually banyak yang aku dapat hari ini.
so nak share la ape yang aku dapat.
padahal ade je setiap hari benda yang kita baru tahu kan.
tak sempat nak update. hoho
so, now ade masa.
 sharing is caring. right? hee


DALAM HATI SETIAP INSAN PASTI ADA SEKELUMIT KEINGINAN UNTUK BERUBAH MENJADI LEBIH BAIK.

dalam hati tipulah tiada kan? siapa tak nak berubah? tak kira dalam ape jua keadaan.

seperti seseorang ni cakap istiqamah tu penting.
kalau tak boleh sekaligus, sedikit2 perubahannya.


kadang2 selalu fikir ape lah orang akan bercakap.
penah terbaca biarlah orang cakap apa, asal ALLAH tahu niat kita sudah cukup.

 

kadang2 selalu fikir ada orang nak berkawan ke dengan kita nanti.
insyaallah ALLAH akan berikan orang2 yang baik disekeliling kita. 

ini yang aku dapat hari ini. 
insyaallah aku akan cuba buat yang terbaik dalam hidup aku.
cuba kuatkan hati untuk berubah.
 

love,
rusyie.

 

 

No comments:

Post a Comment