Pages

Tuesday, April 23, 2013

wajah oh wajah

assalamuailakum.

hi korang. (sambil senyum anggun)

hari ni rasa macam nak share something. mungkin tersangat berguna. cecece.

pasal jerawat. aku antara penternak jerawat yang berjaya. siapa yang jenis cepat naik jerawat tu taulah rasanya. sampai rasa sakit nak nangis. pernah nangis dah.

sejak dari sekolah lagi, siapa kenal aku dah lama tu tahulah, sampai rasa segan segan untuk muncul di khalayak ramai tapi lama lama dah boleh terima sebab ramai lagi macam tu. kan?

sampai satu masa, masa dekat kampus kesayangan ni. pergi jumpa doctor, doctor bagi ubat. alhamdulilah ALLAH kurangkan sakit tu.

nak tahu ubat apa. ni dia.
gambar dari mr google.

 masa tu doctor bagi cuci muka, pil n gel neh. tapi aku still ada gel ni sampai sekarang. 

cuma hari tu benti sekejap sebab nak bagi laluan pakai satu produk. disebabkan ia tak menjadi aku malas nak cerita. hehe. mungkin orang lain pakai ok, aku jela rasanya.

lepas pakai produk tu, muka aku kembali dengan jerawat. so berhenti terus dan menyesal.

terus jumpa doctor lagi, dan ambil gel ni.

now dah okay sedikit. yeay.actually baru lepas kena banyak jerawat tu. sobs. sampai ramai tanya kenapa muka tu.

so selepas ni tak nak percaya selain dari ini. tak janji lah.hihi. takot termungkiri.

untuk korang yang ada masalah jerawat, boleh la mencuba okay. tapi bukan hanya pakai gel ni. kawal makan, minum air masak banyak, cuci muka, dan tak lupa juga banyak2 berdoa. okay!


love,
rusyie.



 

No comments:

Post a Comment