Friday, October 11, 2013

koi ada kat kuantan

assalamuailakum.

dah berada di kuantan. *HORAYHORAY*
macam dah habis exam pulak kan. kemain.

bawak balik jugak la assignment. huwaa.
its okay. lek la student kan. 

semalam kan ingat ada orang tu memain nak tunggu kita.
rupanya dia betul betul tunggu. *gelaktutupmulut*
terima kasih teman sekejap.
pastu awak baru turun tu sekejap, abah datang.
macam tahu tahu je. 

sebenarnya nak bagitau dah ada kat kuantan.
cuti seminggu je tapinya. tapi takpe, student kan. sobs.
alasan tu je dapat meredakan hati.

housemate2 dah rindu keceriaan di rumah.
seminggu je ye adik2.

love,
rusyie.

No comments:

Post a Comment