Thursday, February 27, 2014

minggu keempat

assalamuailakum.

hi blog. 
minggu 4 dah boleh wish bye. 
cepat lah 10 minggu. nak habis cepat.
minggu ni memang sangat penat.
dapat tidur siang kira bertuah lah.
so weekend digunakan sebaik mungkin untuk rehat. hee. rehat sokmo.

jumaat je kira full day cuti.
sabtu kena attend koku.

kesibukan sebenarnya adalah satu ujian yang ALLAH  bagi.
itu kira menguji kita untuk mengingati Dia. 
sebab itu bila belajar kita kena letak niat betul betul.
semoga kita selalu dekat denganNYA. amin.

minggu ni juga tiba tiba Microsoft tak boleh guna.
pusing pusing dekat sini cari tempat nak repair.
alhamdulilah okay.
abang kedai tu pon layan je aku cakap nak itu ini, harga pon okay. so okay lah. yeay.

cuaca sekarang pon panas.
warna kulit berubah. 
jangan terkejutlah dengan perubahan itu.

tunggu minggu akan datang. wihii

love,
rusyie.

No comments:

Post a Comment