Pages

Thursday, March 6, 2014

minggu ke lima

assalamuailakum.

malasnya nak update blog. huwaa. tapi selalu promise pada diri sendiri. every week kena update.
week ke lima dah pergi. alhamdulilah. but i miss my kuantan too much. this week ramai balik tau tak. tak boleh balik, kokurikulum kena attend. lecturer tu terlalu mementingkan attendance. so sobs. 
assignment pon minggu ni kurang sikit. jenis ada kerja terus banyak, takde kerja bosan pulak. hahaha.

tak tahu lah kenapa ada jenis manusia, bila tau something, semua orang lepas tu akan tahu. memang nampak aku cuma rilek tak marah, tapi kalau selalu buat, hmm, memang tak boleh nak duduk diam. 
dulu, kau sibuk bandingkan aku. yes, aku down, pastu aku okay semula. aku layan kau. kau buat benda lain pula. sekarang ni nak suruh aku okay lagi ke. penat tau tak. 
takpe rusyie, setahun lebih lagi. ujian kau kena ngadap dia ni.

be strong wahai diri. u can do it. 

motip gambar sebab blog ni kusam tanpa gambar. eh. senyum rusyie selagi mampu tersenyum.


love,
rusyie.

No comments:

Post a Comment