Pages

Thursday, March 20, 2014

minggu ke tujuh

assalamuailakum.

setiap minggu, update.
tapi kan tak tahu nak update apa. 
pergi kelas. buat assignment. study (kot). 
normal la kan student life.
penat, kurang tido, mata letih normal.
actually this week without syira.
semua macam tengok aku sorang, diaorang kesian.
eh aku bukan manja sangat, anak sulung perempuan okay.
macam riak pulak. hehe.
aku okay je. dulu masa abah hantar aku ke unisza, aku dah relakan diri untuk independent so tak perlu nak kepit je dengan orang kan.
tapi sebenarnya aku tak tertahan hati ini duduk jauh dengan family.
aku tak sabar nak tunggu tahun depan. 
aku nak duduk kuantan balik. apa apa senang.
sabar rusyie, setahun lagi.
penjam celik penjam celik, kuantan aku datang.hehe
tunggu minggu ke lapan pastu ke sembilan pastu ... yeay. 


love,
rusyie.

2 comments:

  1. apa kata update berkenaan ini --->

    SPECIAL GIVEAWAY {MOTOROLA GOLD EDITION} #1 SNAP PICTURE #2 POST S.G.A #3 TAG #4 BANNER :) JOMMMMM

    ReplyDelete