Pages

Friday, February 13, 2015

week 2

assalamuailakum.

minggu ke dua dah settled.
kiranya lagi lebih kurang 16 minggu untuk berada di terengganu.
dari tahun 2009, aku disini. 
so akan aku hargai minggu minggu ini dengan perasaan yang tenang. eceh.

berbalik pada minggu ke dua.
ada dah assignment sikit sikit. tapi masih tenang. eceh.
last last nanti baru kalut. 

yes, jawapan pada soalan nak balik ke tak cuti nanti, adalah BALIK. sebab utama semua ada dekat rumah time tu. takkan nak biarkan saje. hehehe. 
padahal bulan 3 nanti semua ada juga. insyaAllah.
masih ada peluang ni kena lah jumpa family kita especially ibu ayah kita. 
ni disebabkan oleh aku tengok MLM part Zero hari tu.
aku yang nangis tiap kali tengok.
kalau pasal ibu ayah aku lah paling lemah.
so nak ambil setiap kesempatan untuk tatap wajah kesayanganku itu.

Al-Fatihah buat  Tok Guru Nik Abdul Aziz. semoga rohnya dicucuri rahmat. 




2 comments: