Pages

Tuesday, November 29, 2011

RISS

salam.
 
sedang dengar lagu teman sejati.so nak buat entry ni.lebih kurang 3 bulan lebih lagi nak bersama..entah bila lagi lah kan.
jap diaorang adelah mereka2 ni:
 
macam family kedua bila ade di kampus. abis je stdy ni.entah bila lagi dapat ketemu.dah lah berlainan negeri.suzi kelantan,ida terengganu,syida selangor n aku kuantan.mereka setiap hari aku jumpa di sini.celik2 mata tengok diaorang,sebelum tido tersembur muka diaorang.jalan-jalan diaorang.main bowling diaorang.karoke diaorang.jap2 lupa makan pon ngan diaorang.nasi baik tido sendiri2.kalau sebantal juga tak tahulahkan.haha.ida selalu balek rumah, then dia balik sini pasti ada makanan yang dibawa.sedap2 pulak tu.syida pulak otaknya selalu ingat makan tapi makan selalu tak habis.hehe.suzi pulak kalau tak pedas tak sedap bagi dia.haha.aku pulak lain banyak dari diorang, tak nak pedas,tak minum kopi..
kitaorang banyak share tentang hidup kitaorang.walaupun diaorang cakap aku banyak rahsia,tapi serius no secret dari aku.hehe.kadang2 tu kalau cerita melaluk2 sampai malam.gelak2 sampai lupa hidup berjiran.haha.
persamaan yang ketara kami berempat,adalah single.haha.perlu ke diceritakan.memang ceria hidup kawan dengan diaorang.penat mulut bergelak, ade je kisah lawak mak enon diorang ni.
kalau outing,kadang2 tanpa plan,kitaorang keluar.pastu pergi pantai,kadang2 jogging(eh tak jarang2).hari tu pon masa jadi pm,kitaorang b3 tanpa ida sebab dia tunang,eh tak2 abang dialah.amat best dapat kenal lebih dalam.walaupun aku ni sensitif sikit tetap diaorang layan.hehe.tetibe rasa nak nangis sebab diaorang banyak tolong aku,time senang ada,susah ada.padahal m masalah jerawat jep kecoh 1 kampus aku sakit.haha.bila pergi kelas tentu sama2,yang lewat akan ditunggu.masuk kelas terkejar2,mengah.tapi banyak kenangan manis dari pahit.hope after this,manis saje.

aku harap masa2 yang ada untuk bersama masa ni,kita eratkan persahabatan kita.kita kumpul banyak2 kenangan,kita kumpul banyak2 lawak bole masuk raja lawak kan?haha,kita kumpul gambar.
 
esok nak g kl, untuk delegasi.bersama juga mereka.yeah!
 
percayalah aku sayang korang.
kita kawan dunia akhirat,insyaALLAH.

jom kumpul kenangan2 agar boleh tunjuk kat anak cucu "ni kawan baek nenek time amik diploma dulu"..haha.sweetkan?
 
dah2 melaluk esok ade kelas,packing pon tak lagi.
 
sekian ..

No comments:

Post a Comment