Sunday, May 12, 2013

stress

assalamuailakum.

selepas siapkan assignment. tengok kawan kawan stress. tetibe rasa nak update blog. erk.
cara cara nak hilangkan stress tapi ini semua diri sendiri punya. boleh cuba juga.
tapi ni kan hanya pada makanan. hihi. *pemilikblogyangsukamakan*

 1. coklat. boleh hilangkan stress tau. tapi kan jangan makan banyak banyak, nanti oke fikir sendirilah. wihii. nak tahu lebih lebih, tekan blog ni. hilang stress
2. ais krim. nampak tak sedapnnya. tapi kan aiskrim dalam gambar ni terasa sayang nak makan. comel sangat.
 3. kek. favourite kot. sedapnya. bila stress makan. tentu rasa paling tenang menusuk kalbu. sampai macam tu.

tapi kan kalau tak stress pon, makan juga. kalau stress apatah lagi. haha.

sengaja update sekarang. nanti update time puasa. nangis korang. 
dah 3 rejab. tak lama lagi nak berpuasa. bagi mereka yang tak ganti lagi tu. cepat cepat tahu. *tetiba*

berbalik pada stress tu kan. banyak benda yang boleh kita buat kalau stress. macam dulu masa syida amin, suzie sulaiman, ieyda ada di sini bersamaku (aku tahu syida baca) kitaorang pergi pantai, bowling, karok.(rindu dip geng) tapi sekarang kalau stress tunggu malam je dah boleh gelak. 

 untuk kawan kawan yang stress study, kerja boleh baca ni juga tip tip hilang stress .

selamat malam korang!

love,
rusyie

2 comments:

  1. Nk gelak jugak memalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila bg name fb, nanti sy bagi link baik punya. pastu boleh gelak sampai termimpi.

      Delete